Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Nee, het pakketje wordt intern verstuurd en u wordt op de hoogte gehouden zodra uw order in de gekozen winkel is aangekomen.

Hoe snel kan ik mijn bestelling ophalen?
Wij streven ernaar om uw bestelling de volgende werkdag in de winkel naar keuze te hebben liggen, wel dient er dan voor 12.00 uur besteld te zijn.

Is er sprake van een minimaal orderbedrag?
Nee, er is geen sprake van een minimaal orderbedrag. U kunt vanaf ieder bedrag online bestellen.

Wat zijn de verzendkosten?
U betaald geen verzendkosten aangezien er enkel in 1 van onze winkels afgehaald kan worden.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. U kunt een bestelling alleen laten bezorgen bij 1 van onze winkels.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u zult uw factuur dus ook via e-mail ontvangen.

Is het mogelijk om achteraf in de winkel te betalen?
Nee, dat is niet mogelijk. U kunt alleen betalen met iDeal op de website.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling bij afhalen wel annuleren en u krijgt direct uw geld terug.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de winkel kunt u de artikelen retourneren en dan krijgt u ook direct uw geld terug. Wij vragen u wel om uw factuur mee te brengen.

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dit is niet mogelijk.